שלום לכם

אם היו מספרים לי שיש בית ספר שמלמד איך לחיות נכון, מלמד על יחסים, אהבה, יצירתיות, נותן כלים להתמודדות עם קשיי החיים, על הגשמת חלומות, על ריפוי עצמי וריפוי מערכות יחסים בתוך המשפחה, שלמורים אכפת מהתלמידים כמו שהיו הילדים שלהם, שמה שחשוב שם זה האדם שבך…
הייתי אומר יש נכון !!! בכוכב אחר לא בכדור הארץ.
אז זהו, יש והוא כאן בתל אביב, לבית ספר זה קוראים בית ספר של עוצמת הרכות.

כל מה שכתבתי שיש אולי בית ספר כזה בכוכב אחר ?? אז לא !!!!
יש למעשה כאן בתל אביב. מורים איכותיים עם נשמה ענקית למידה מרתקת, דינמית, מלהיבה, ונותנת לך את הביטחון להאמין בעצמך שאתה יכול, מצמיחה אותך, ומרפא אותך גם בגוף וגם בנפש.
בית ספר לעוצמת הרכות הוא כזה. אתה מתחיל ללמוד לכולם אכפת ממך, לכל צוות ההוראה אכפת ממך, יעשו הכול בשבילך שלא תיפול, יתקשרו אליך, ידאגו לך, יעזרו לך יבואו לקראתך, מה שאתה צריך זה להראות שגם לך אכפת מאחרים ויש לך את הרצון להתפתח וללמוד.

בבית ספר אחר של רפואה משלימה אתה מספר תעודת זהות של תלמיד, שמה שחשוב לבית הספר שתזרים כסף והרבה עכשיו בתחילת הלימודים, יתנו לך ידע תעשה מבחן עברת טוב. לא עברת בעיה שלך. מועד ב' לא עברת תשלם על הקורס מחדש. בית הספר הרגיל הוא בית חרושת למטפלים. בבית ספר של עוצמת הרכות אתה קודם לומד לטפל בעצמך. מרפא את עצמך. מרפא מערכות יחסים של עם הסביבה ועם עצמך. אתה לומד להרגיש להבין להעריך, אתה מתפתח אתה מקבל כלים לחיים, אתה חי כאן ועכשיו במציאות העכשווית.
אני מספר את זה כי אכפתי לי שכולם ידעו שיש בית ספר שעובד אחרת. שבאו לקראתי כשיש לי מצוקה, שאני מרגיש רצוי ואהוב ושלצוות המורים באמת ובתמים אכפת ממך.

 

אבי מור
מטפל הוליסטי – תזונאי טבעי MAED
יועץ לבריאות טבעית
מומחה לטיפול בצומות