שיעורים חיים – ד"ר טובי בראונינג

 

"וודאי שמתם לב שכאשר אנחנו נתקלים בקושי מסוים בחיים אנחנו לא אומרים, 'הו, תודה לך קושי! איך הגעת לי בדיוק בזמן, ממש בהזמנה' הדבר האחרון שעולה בדעתנו הוא לומר תודה… אך מה אם בדיוק לשם כך באנו הנה, כדי ללמוד, להתפתח, להתעצם, מה אם באנו דווקא לכאן לעולם הפיסי, לכלא החומרי הגדול ביותר, על מנת לצאת לחופשי?" מפרק 5 בספר.

ד"ר טובי בראונינג פורשת לפנינו באומץ עולם מלא עומק המספר את סיפורנו שלנו מזווית ייחודית ומרתקת, ופותח דלתות להבנת הכוחות הפועלים בתוכנו.
עמוד אחר עמוד בספר זה חושף את המהות האמיתית שבנו, מאיץ את פעימות הלב ומעורר התלהבות. הספר מאיר סוגיות אנושיות כמו זוגיות, הורות, הפחד מהמוות ועוד, באופן שירתק ויעשיר הן אנשי מקצוע מתחום הטיפול, והן כל קורא באשר הוא. הספר מעניק בידינו כלים פשוטים ועוצמתיים המאפשרים יישום מיידי. יש כאן הכול, וכל אחד ימצא עצמו משתקף בחלק כזה או אחר של הספר, ובעיקר יראה את הדרך המאפשרת לו לצעוד בנתיב של עוצמה ואהבה. ספר חובה לכולנו.
מסמך המקפל בתוכו את המפתח לחיים של אושר.

"זהו מדריך ייחודי לחיים, מעשי ורוחני כאחד"
קוראת
"אוצר גלום למטפלים, לתלמידים ולמורים, כמו גם לקהל הרחב"
קורא
"מחלק סודות בשפע ובנדיבות ויוצר תחושה של חנות ממתקים צבעונית, עשירה ומלאה בכל טוב ובעיקר באהבת אדם ובאמונה באדם, שהיא מרגשת מאוד"
קורא

מחיר הספר באתר בלבד – 95 ש"ח כולל משלוח.

לרכישה מאובטחת לחצ/י כאן

מתוך הספר:

 

"עוצמת הרכות אינה מנסה לעצב אותך אחרת משאתה, כי אתה כבר מעוצב בדיוק כפי שאתה אמור להיות. אילולא כך, לא היית מתקיים אף לרגע קט. במקום זאת, בשילוב מיוחד של טכניקות פיסיות וגישה של קבלה מוחלטת, עוצמת הרכות מקלפת שכבה אחר שכבה של שיכחה, של עיוורון, של דחייה עצמית, שנאה עצמית, הלקאה עצמית, הקטנת עצמך ואחרים, קורבנות, קיפוח, כעסים, פחדים – ומיד מפציע הניצוץ כשמש עצומה שרק מחכה להאיר. אתה נדהם, אתה מלא התפעלות מכל מה שקיים בך ומקיים אותך. אתה חש את החיבור שאליו ערגתַ, אתה יודע שהכול אפשרי, שהכול כבר מתאפשר ברגע זה.
הקסם שלכאורה אבד לך חוזר עם כל נשימה פלאית. הכול הוא פלא. איך שכחת, אתה צוחק! עם כל תנועה אתה חש את פעימת החיים בכול. עם כל נענוע בהפעמה אתה חש כילד האהוב ביותר בעולם, שהינו חבוק בידי ההורה שאליו תמיד ייחל, הורה שעוטף אותו בקבלה ללא תנאי."