אני רוצה לספר על שינויים בריאותיים שעברתי בעוצמת הרכות עם אסתמה ולחץ דם.

אסתמה
כל חיי השתמשתי במשאפים לאסתמה. לא יצאתי מהבית בלעדי המשאפים ואפילו כדי לקנות ארנק קטן ליציאות, בהן אני לא צריכה לקחת כלום, תמיד בדקתי שיכול להיכנס שם משאף.
כחודשיים מתחילת הלימודים בעוצמת הרכות, הוקל לי מאד עם האסתמה והעזתי להוציא את המשאף מהתיק שלי. זאת הייתה מתנה עצומה, להפסיק לחוות את ההתקפים ואת קוצר הנשימה.
אחרי כארבע וחצי שנים, הופיעו שוב כמה התקפים קלים בהרבה מפעם, נבהלתי מאד. וב"ה לאחר תהליך נוסף שעיבדתי עם עצמי בעזרת עוצמת הרכות, הם חלפו ועברו כלא היו."

*מומלץ ביותר להשתמש בשיטת עוצמת הרכות לאנשים עם אסתמה גם עם ילדים וגם עם מבוגרים. לעיתים ניתן לחוות את ההבדל בין אסתמה ללא אסתמה בסדנה יחידה אחת – ממש סדנה משנה חיים!

לחץ דם
"כשהגעתי לע"ר הייתי אחרי 8-9 שנים של שימוש בכדורים ללחץ דם גבוה התהליך עם הורדת הכדורים ללחץ דם היה יותר ארוך מההתגברות על האסתמה.
מהפעם הראשונה שהרופא רשם לי את הכדורים, שאלתי אותו אם ואיך אוכל להוריד את המינון. הוא אמר לי לגרד פירורים, פירורים. אבל במשך שנים לא הצלחתי. המינון רק עלה עוד ועוד. והיה לי מאד עצוב.
במשך לימודיי בעוצמת הרכות הצלחתי להתחיל "לגרד" ואחרי כ 3 שנות לימודים הצלחתי להפסיק את הכדורים לגמרי. ב"ה. יותר משנתיים שב"ה אני לא צורכת כדורים!"

*אנשים רבים משתמשים בכדור כפתרון פשוט ואינם טורחים להבין את המקור ללחץ דם. מניסיון לחץ דם הוא לעיתים סמן ראשון לבעיות נוספות ואנחנו משתמשים בכדור ולא מתפנים לברר מדוע זה כך. יחד עם זאת מי שמעוניין לברר מה המקור ללחץ דם גבוה, שנמצא אצל לפחות ב 25% מהאוכלוסיה, יוכל להימנע מכדורים ללחץ דם וגם מהתפתחות של מחלות נוספות.
באהבה רבה.