שלום, 

השם שלי מירב, 

יש לי ילד בן שלוש וחצי שבגיל ארבעה חודשים התחיל לו ריצוד בעיניים, הרופאים משערים שאולי זה ניסטגמוס. 

הוא גם עם היפוטוניה בשרירים ועם עיכוב התפתחותי ניכר בהשוואה לגילו. 

רק בסביבות גיל שלוש התחיל לפסוע בעצמו בלי תמיכה. 

מאז שהתחלנו לטפל בעוצמת הרכות הילד קיבל דחיפה, 

בכל שבוע יותר התייצב בהליכה,

שיפור ברור במוטוריקה, 

קיבל ביטחון עצמי לנסות לעלות מדרגות לבד, 

שיפורים מדהימים בכל התחומים כולל בדיבור ובשפה,  

ממש ברור, השתפרות…………….

שלום, 

השם שלי חנה ענת,

אני מטפלת בשיטת עוצמת הרכות – פסיכותרפיה הוליסטית, המתאפיינת בחלקה הגופני הפיזי, בנענוע עדין של הגוף בקצב לב העובר. השם המקצועי של הנענוע, להלן: הפעמה. 

כשמירב שאלה אותי אם הטיפולים בעוצמת הרכות יכולים לעזור לבן שלה הסובל מהיפוטוניה, לא הייתה לי תשובה חד משמעית. ידעתי שההפעמה מאזנת את כל המערכות בגוף, ומעוררת אותן, ולכן היא יכולה לתמוך בהתפתחות של הילד.

פגשתי ילד מקסים וחכם. הוא הולך לא יציב וגם נופל כל כמה צעדים. בנוסף העיניים שלו "מרצדות". בתחילה לא רצה לעלות על מיטת הטיפולים ולכן בטיפולים הראשונים אמא שלו עלתה למיטה כשהוא שוכב עליה ואני מנענעת בתחילה אותה ואז אותו. במשך ההפעמה החלפנו תנוחות וכך הגעתי לכל החלקים בגופו. בעיקר התמקדתי ברגליים, וכן בראש, ומסביב לעיניים. ידעתי כמטפלת מקצועית, וגם אמרתי לאימו, שכל עוד הגוף שלו זז בקצב אחיד, יש לזה השפעה לטובה.

בזמן ההפעמה המשותפת, האמא שלו חוותה את הנענועים, וקיבלה גם היא ריפוי, הקשור ביחס שלה לילד ובדאגה לבריאותו. (הוא הכי קטן מבין 8 ילדיה). כבר לאחר ההפעמה הראשונה היא סיפרה שראתה שיפור, גם בהליכה וגם בדיבור. באופן כללי הוא יותר בטוח ומעז. מטיפול לטיפול היא דיווחה על התקדמות – גם בבית וגם בגן. ועל שיפור בביטחון שלו. לאחר כ-8 טיפולים הסכים לעלות למיטת הטיפולים לבד! כל הכבוד לו!, והמשך רפואה שלמה!

לקריאה נוספת על עוצמת הרכות >