עוצמת הרכות – טובי בראונינג

זהו ספר רב עוצמה, מלא אהבה ואתגרים. טובי בראונינג לוקחת אותנו למסע קסום המתחיל בינקותנו במים ובקצב, ברחם, וממשיך ועובר דרך כל שלבי חיינו אותם היא מאירה באור מיוחד.

חדות ראייתה של טובי בראונינג הובילה אותה לפתח שיטה אוניברסלית – עוצמת הרכות – המפעילה את הגוף בקצב לב העובר כדי לענות על צורכינו האנושיים בכל הרבדים – הפיסיים, הנפשיים והרוחניים. אלפי בני אדם ברחבי העולם שינו את חייהם וריפאו את מערכות היחסים שלהם בעזרת עוצמת הרכות. עוצמת הרכות היא כלי עזר ממדרגה ראשונה גם לאנשי מקצוע: פסיכולוגיים, מיילדות, רופאים, כירופרקטים, נטורופטים, ורבים אחרים.

"אני קוראת בימים אלו בספר "עוצמת הרכות" וזו אחת מחוויות הקריאה המשמעותיות ביותר שחוויתי בחיי.
הדברים מהדהדים בי בעוצמה רבה כ"כ שקשה לתאר במילים.
עכשיו הגעתי לפרק על הנשימה והוא כאילו נכתב מילה במילה עבורי, מדייק וממקד קולות מתוכי ומחוץ לי שאופייניים מאוד לתקופה הנוכחית.
תודה רבה על הספר המופלא הזה שנותן לי גישה ונגיעה לתפיסה כה מעמיקה של טיפול וחיים.
לילך

מחיר הספר באתר – 89 ש"ח כולל משלוח.

מחיר מיוחד ברכישת ערכת שני הספרים של ד"ר טובי בראונינג – "עוצמת הרכות" ו"איך הפכה האשה לגבר"
במקום 158 ש"ח – 129 ש"ח.

לרכישה מאובטחת לחצ/י כאן

עדויות מפי מטפלים:

"במסגרת עבודתי כפסיכולוג, אני מטפל בהיפנוזה וב- NLP (Neuro Linguistic Prgram) בטיפול בחולי איידס וסרטן. עבדתי עם עצמי המון בפסיכולוגיה, אבל מעולם לא מצאתי דבר המסוגל להגיע למעמקים כאלה ולגעת ברגשותיי בדרך כזו. למדתי רבות על הנפש ברקע המקצועי שלי, אבל ע"ר השלימה את החוליה שחסרה לי בהבנת 'סיפור' הגוף, כשהמחישה בבהירות את הקשר בין גוף לנפש. אני פשוט נדהם לנוכח העדינות והטיפול הדו-סטרי הזה – הייתי ממליץ עליו בפני כולם. זה תלוי בכל אחד עד כמה ייפתח לדבר הנפלא הזה, וייתן לו להיכנס לתוכו. אין זה צירוף מקרים שנמשכתי לע"ר, ולא יכולתי להתעלם ממנה מאז שמעתי עליה לראשונה".

 

"אני עושה עבודת הילר, ומטפל בעיסוי הוואי ובשיאצו. התוודעתי לע"ר בהפעמה קצרה, ומעולם לא צחקתי כל-כך הרבה! מאז, המשכתי בהפעמות והחלפות ולמדתי להעריך עד כמה אני לומד על עצמי דרכן. הבנתי שאני בולם את הביטוי העצמי שלי, שאינני מבקש את מה שאני צריך ורוצה בחיים, ושאני מסתיר את רגשותיי. ע"ר נכנסת לנשמה, עד אותו חלק אלוהי שבך, עם תובנה עמוקה מאוד."

 

"אני עובדת עם אישה הסובלת ממחלת הסוכרת. בגלל מחלתה היו קרסוליה נפוחים תמיד, ובקושי רב היא הצליחה לנעול את נעליה. ברכיה כאבו כל-כך, עד שהיא לא היתה מסוגלת לטפס במדרגות. לעתים היו אצבעות ידה מתכווצות בעווית. כף ידה היתה נסגרת ורק בעזרת ידה השנייה היא הייתה מצליחה לשחרר את ההתכווצות. בנוסף, היא לא הצליחה להניע את זרועותיה למעלה משלושים מעלות לצדי הגוף. אחרי שלוש הפעמות כבר ניכר היה שיפור. הנפיחות בקרסוליים ירדה והאישה אף היתה מסוגלת לכופף את ברכיה בקלות. לאחר ארבעה טיפולים פסקו ההתכווצויות באצבעות ידיה והיא חזרה להשתמש בהן בעיסוקיה בעבודות הבית. בהמשך היא הצליחה להרים את ידיה מעל ראשה. מתוך מודעות ליעילותה של ההפעמה היא מתמידה בטיפולים ואין מאושרת ממנה, ועל אחת כמה וכמה אין מאושרת ממני."

 

"מטופלת שהגיעה אלי במסגרת עבודתי כנטורופתית סבלה משלל סימפטומים: החל מכאבי ראש ואי-יכולת לישון ועד לפטרייה בנרתיק. טיפלתי בה בעיקר בע"ר. תוך מספר טיפולים נעלמו כל מכאוביה. שמתי לב, שהאנשים הסובלים מכאבי ראש כרוניים, מגיבים בחיוב לע"ר ללא יוצא מן הכלל. כמו כן, נוכחתי במשך השנים כי ע"ר עוזרת בשיפור הראייה ובקשיי למידה, וכן, בזירוז תהליך הריפוי בפציעות ובפגיעות  (injuries).

 

"יש לי מטופל בן 70 שהחל לסבול מבעיות ברגל ימין. בגלל הכאב הוא היה מרותק למיטתו. הוא היה מסוגל לשכב על צדו בלבד, ותנועת רגלו הייתה מוגבלת מאוד. מכיוון שבעבר הוא טופל אצלי בשיאצו, החלטתי הפעם לנסות את ע"ר בתנוחה צדית, כי הוא לא היה יכול לשכב בתנוחה אחרת. לאחר ההפעמה השישית השתפר מצבו עד כדי כך שהוא הולך ארבעה קילומטרים ביום ללא קושי. אמשיך בטיפולי ההפעמה השבועיים עד לטיפול השנים-עשר. לאחר מכן, אטפל בו אחת לחודש, כדי לשמור על הקיים."

 

"המשוב שאני מקבל ממטופלים בע"ר, להבדיל משיטות אחרות, הוא עמוק ביותר. בסוג הטיפול הזה, התכנים עולים על פני השטח בצורות שונות: יותר רגש, משהו בסיסי, ראשוני, כמו צומח מאותו רובד עמוק שהוא ראשית ההתחלות. לפעמים נפתח 'ערוץ' הצחוק, שהוא פורקן נהדר המשחרר חסימות עמוקות."