לא מצאתי את עצמי!

חזרתי לארץ ממסע של קרוב לשנתיים באוסטרליה ומסביב לעולם. מסע מדהים של אישה לבד. היו בו התנסויות וחוויות עוצמתיות ביותר עבורי.

שבתי ארצה ומצאתי את עצמי חיה שוב בחדר הקטן בבית הורי, בלי כסף ועבודה, עם הימים שחולפים, השבועות והחודשים שאט אט סגרו על חיי ועל האמונה שלי בעצמי.

פשוט לא מצאתי את עצמי תעסוקתית, כלכלית וגם לא חברתית, צברתי לעצמי חובות כלכליים, (שלא היו במשך כל שנות מסעותיי), ויחד איתם תסכול גדול, כשאני רואה איך בכל יום, אני מתרחקת יותר ויותר ממימוש עצמי וחלומותיי.  

גם כשהיו לי הזדמנויות הן ירדו לטמיון ולא הבנתי איך ולמה. 

למעשה חייתי עם רגל אחת פה ואחת שם, מה שנתן לי תחושה של חופש לנוע בכל רגע, אבל בפועל לא הייתי פה ולא שם. הייתי תלושה.

 

הדבר הראשון שעזר לי להתקרקע, היה להירשם ללימודים של עוצמת הרכות, מה שאמר: התחייבות לשנה שלמה בה אני נשארת בארץ ויהיה מה שיהיה. 

היה קשה לי להסכים שלא לחזור לאוסטרליה אהובתי ועם זאת, ההחלטה הזו חיברה אותי למקום וללימודים עם קבוצה שמלווה ותומכת בי ובתהליך שלי. עוצמת הרכות הפכה עבורי לבית קבוע שבו התחלתי מחדש תהליך של גילוי והתפתחות עצמית.

"מה עוד אני יכולה לגלות על עצמי שעוד לא פגשתי אחרי שנות נדודים עם עצמי ותרגולי ויפאסנה, סדנאות רבות ורשימה ענקית של ספרי מודעות עצמית שקראתי?" חשבתי לעצמי.

עם זאת, לאט לאט, בעזרת המורות הנפלאות, הקבוצה המיוחדת ודרך הלימוד האישית, כמו גם בעזרת ההפעמות (הטכניקה הפיזית של עוצמת הרכות) אותן תרגלתי על בסיס קבוע, התחלתי לגלות עוד ועוד רבדים של עצמי, לראות דפוסי התנהגות שהתעצמו והפכו למפלצות בחיי. אלו באו לידי ביטוי כחובות כספיים, שלא ראיתי דרך לכסותם, דיכאון, חוסר אונים בחיי, בלבול ובעיקר איבוד האמונה בעצמי.

 

צעד, צעד ושנה אחר שנה בעזרת הכלים והשיטה, עשיתי סדר בחיי: לקחתי עוד פלח של אחריות, עשיתי עבודה מאומצת להתגבר על מצבים, למדתי להשתמש בכל מה שיש לי ולהיות יותר ויותר למעני, להקשיב לצרכיי ולחלקיי השונים המבקשים תשומת לב ומענה – ממני.

הכלים שלמדתי, ביניהם לבקש ולקבל עזרה, לחיות בקבוצה ולשתף אחרים, להתבונן מה ברור ומה נדמה ולקחת באומץ אחריות גם על חלקים הפחות חביבים עלי, עזרו לי לחולל שינוי דרמטי בחיי!

ההפעמה, הקשר שיצרתי עם הגוף שלי, האמון בו ועוד כלים רבים, הולכים איתי כל יום ומשפיעים עלי בכל מקום בו אני נמצאת, בשנים האחרונות.

 

כיום אני חיה חיים ענפים, מנתבת את חיי באומץ ובביטחון עצמי גובר אל עבר חזון גבוה והגשמת חלומותיי בפועל.

נקודת מפנה משמעותית היתה לפני כ -5 שנים, כשנסעתי להגשים חלום עתיק אחרי 21 שנים והקמתי מאפס מרכז לאמנות בארמבול – גואה שבהודו! המרכז פרח והפך לשם דבר תוך זמן קצר והשפיע על חיי ללא הכר. 

מהסטודיו GoART נולדו כמה תערוכות יחיד של אמנות שיצרתי במסע וכיום, בהמשך להצלחה שנולדה, יחד עם חיזוקה של האמונה שלי בעצמי והתעוזה לחיות את החיים במלואם, פניתי להגשמת חלום גדול יותר.

הקמתי בית קהילתי יצירתי ומיוחד במינו, שמתהווה בימים אלו בפרדס חנה בו אנו חיים כמה שותפים בערבות הדדית, מארחים מבקרים מהארץ ומהעולם.

יש לי סטודיו לאמנות חלומי מאחורי הבית, אני מטפלת בעוצמת הרכות ובעיקר, אני מעיזה בכל פעם מחדש להיות נאמנה לעצמי, למאוויי ולחלומותיי וללכת בדרך באומץ כאן ועכשיו וללא תנאים. למקד מטרות, ליצור יש מאין ואז לשחרר וכך אני מגשימה חלקים נוספים מהפוטנציאל המלא שלי, בעולם הפנימי והחיצוני והכל עוזר לי לעשות זאת. ויהי כן.

 

אני מודה לחיים, למורתי היקרה ד"ר טובי בראונינג ז"ל, ולדרך שפיתחה אשר בה בחרתי – עוצמת הרכות – על האפשרות לחוות וליצור חיים מלאים שמחים ומפתיעים דרך קבלה ואהבה.

עם שרוןשמי קרן נעים, ילידת 1972.

אני אמנית, מורה לאמנות ומנחת סדנאות, יזמית, אשת חזון ומעשה, הרפתקנית ומטפלת בעוצמת הרכות. 

טלפון: 054-6177871

לקריאת הכתבה על התהליך של הגשמת GoART לחצ/י כאן

רוצה גם לעשות תהליך גופנפש משמעותי ומשנה חיים שכזה?

ניתן לעבור תהליך אישי כולל טכניקת הנענוע של עוצמת הרכות בסדנת 3 מפגשים: סודות הגופנפש ליצירת שינויים בחיים בקלות ובמהירות! 
לימוד ותרגול כלים תיאורטים ומעשיים ליצירת שינוי בחיים,
דרכים נכונות לשינוי הרגלים (דפוסי התנהגות) תוך הבנת גורמי התקיעות.
לפרטים נוספים על הסדנה אנא מלא/י את הטופס הבא: