אנו מציעות לך להשתתף במחקר שאנחנו מקיימות בטיפולים המתקיימים במרכז יורי שטרן.
המחקר ינוהל על ידי החוקרת ארנה בראון-לבינסון מאוניברסיטת בן גוריון.

תרואייני בעיקר בנוגע לתפקוד שלך.
כמו כן נראיין את בן/ת המשפחה התומך/ת בך.

תוכלי להגיע לטיפולים ללא תשלום.

המטרה: לבדוק עד כמה הטיפול מסייע לרווחה הנפשית של החולה, ומה הטיפול עושה לקשר עם בני המשפחה.
* עליך להתחייב ל 12 טיפולים לפחות ובהמשך נחליט אם יש צורך בעוד 6 או 12 טיפולים נוספים.
* עליך לצרף את בן/בת המשפחה התומך/ת בך לאורך הטיפול ולבקשו/ה להגיע לטיפול בנפרד ולהיכנס למחקר.

להרשמה למחקר ולטיפולים ללא תשלום
התקשרי לשימי מור 054-9008000

בהצלחה!


 

עוצמת הרכות

 

עוצמת הרכות היא שיטת טיפול גוף-נפש מוכחת הפועלת בארץ ובעולם יותר מ-30 שנה. בכוחה של השיטה לרפא נקודתית בעיות בגוף ובנפש ולשפר את איכות החיים.
שיטת עוצמת הרכות מורכבת מכלי תקשורת בין אישית ומטכניקה פיזית. הטכניקה הפיזית  מבוססת על נענוע עדין של הגוף בקצב קבוע של 120 עד 160 פעימות בדקה, קצב המבוסס על קצב פעימות לבו של עובר. הנענוע נעשה על מיטת טיפולים בלבוש מלא.

מחקרים מדעיים הוכיחו שהנענוע החוזר משפיע על המוח ומביא את המערכת למצב של איפוס רגעי ול "התארגנות עצמית"  ("restart”). הנענוע יוצר תנאים החיוניים לטיפול יעיל: תחושת ביטחון, הגנה וחמימות. תחושות אלה, המלוות את הטיפול כולו, מאפשרות ריפוי פנימי עמוק.
שיטת עוצמת הרכות הוכחה כיעילה בטיפול במגוון בעיות פיזיות ונפשיות. הנענוע מנקז רעלים מהגוף, משמן מפרקים, מביא לאיזון הורמונאלי, מסייע לשינה טובה ומקל בבעיות של דיכאון וחרדה. הטיפול מביא להורדת מתחים, לשיפור במערכות יחסים, ולהכנסת שמחה ואהבה לחיים.

במרכז לסיוע הוליסטי ע"ש יורי שטרן רואים חשיבות רבה לטיפולי עוצמת הרכות הנעשים בקליניקה. השילוב של שיחה נפשית / אישית יחד עם ההפעמה מסייעים מאוד למטופלים להתמודד עם מצבם הנפשי והרגשי. המטופלים יוצאים מחדר הטיפולים מלאי התרגשות ומשתהים: איך הטיפול משפיע עליהם נפשית, רגשית ופיזית. לדברי סיון חי, מנהלת הקליניקה: "אנו רואים שהמטופלים נרתמים לתהליך, מגיעים באדיקות ומקפידים "לעשות את שעורי הבית" שהם מקבלים מהמטפלות הנהדרות בעוצמת הרכות. אין ספק שזהו טיפול חיוני מאוד בעמותה, בעל ביקוש ותורם רבות למטופלים."