מחיר הספר באתר:
79 ש"ח כולל משלוח.

אזל זמנית במלאי

איך הפכה האשה לגבר – ד"ר טובי בראונינג

בספר:

מלחמת המינים כמלחמה ביוכימית
תפישה גברית בתחומים שונים
שלטון הדיאטות (וההוכחה המדעית לכך שהן משמינות)!
השנאה וציד-המכשפות נגד השומן
פחד מעוצמה – בעיקר בנשים
כיבוש ואונס הווסת
החרדה מפני רכות והמשיכה לכוחנות
חדירת האלימות לחיי כל ילד ומבוגר
איך הפכנו כולנו למכורים למלחמה ולכאב

 

דבר אחד בטוח! אחרי שתקראו ספר זה, לא תראו עוד את העולם כפי שראיתם אותו עד כה!

"אני שמחה להמליץ על ספר מקורי העוסק ללא פחד באוורור של פינות אפלות ובעדויות ואמירות נוקבות… ריפוי באהבה לטובת האישה, הגבר והעולם כולו".
איריס יוטבת

מחיר הספר באתר – 79 ש"ח כולל משלוח .

מחיר מיוחד ברכישת ערכת שני הספרים של ד"ר טובי בראונינג – "עוצמת הרכות" ו"איך הפכה האשה לגבר"
במקום 168 ש"ח – 139 ש"ח.

אזל זמנית במלאי

"כל כך הרבה ריפוי ועוצמה טמונים בספר המופלא הזה. בין דפיו פזורות נורות אינסוף המסמנות את הדרך חזרה הביתה, אך גם כאן כמו באגדות יש לעבור קודם דרך כל פינה חשוכה. עלי להודות – הקריאה בו לא הייתה לי קלה, אך גם המציאות המשתקפת ממנו איננה כזו. הוא אוטנטי ואינטנסיבי! כמו החיים הלא פעם קשים לעיכול ולהכלה. ובכל זאת, ככל היצורים הכמהים לחיים, מצאתי את עצמי שבה ולוגמת ממנו אמיתות צורבות, ומתרככת, מתעגלת ומתרפאת.

היו לי רגעים של זעם גדול בעת הקריאה, בעיקר בתחילה, היו רגעים של ייאוש עמוק – איך בכלל אפשר לתקן? המצב הרי כל כך נורא. היו רגעים של חיוך ורגעים של התרגשות ובכי מלווים בתחושה שהחזרה הביתה זמינה ואפשרית גם לי. אין ספק שהספר הוא מהפכה. המטוטלת האנושית נעה מן הקוטב הנקבי אל הקוטב הזכרי בדרכה אל קו האמצע והספר הזה יסייע לה בכך. הכאב הנוקב שבו, האהבה הגדולה לאמא אדמה ולברואיה, הרכות והחמלה האינסופית לא יותירו איש אדיש לו. כל מי שיתמיד בקריאתו יופתע לגלות בפנימיותו את כל מה שדימה כקיים מחוצה לו – את המלחמה וההרס, את הכפייה והרודנות, וגם את האהבה והרכות, הקבלה העצמית והחמלה האנושית… אני פגשתי בתוכי את כל אלה ואת שורשי ואת משפחתי"

קוראת